perjantai 6. joulukuuta 2013

Itsenäisyyspäivä tervehdys Turust ♥♥♥

 
 
Moikka, pitkäst aikka ♥ Näin itsenäisyyspäivän johrost, laitan mun isovanhemppie kunniaks heirä kuvat tän sota ajalt ♥
 
Täsä on mun äitini vanhemmat eli mun isovanhemmat, jotka ol jo ajat sit siirtyneet pilvenhattaroita katsomaan ♥
 
Sota aikana mun isoisä oli rinttamalla ja isoäiti joutus pitää ruakka kauppaa aukki, vaik oli hälytys tila ja Turkkua pommitettiin...Elintarvikeliike ol pakko pittä aukki vaik, oli sota tila ..Niinpä isoäittini joutus tukus ja hallistaki hakee tavaraa kauppaan, vaik yhtenäki päivän ol tullu kolme ilmahälystä ni silti rohkeasti lähti vaan asioil ♥ Heil oli iso talo ja alakerras kauppa ja koska tilaa ol ni piti ottaa kotiin ihmisiä jol oli talot menny . Heirä salis asus perhe ja ei heil ei ollu eres heiniä peitoks, ni isoäittini antto heil vilttei ja astioi ja kaikennäköist tarpeellist ♥ Kun yks perhe lähti talost pois ja hakivat arvoesinees kellarist pois ku olivat piilos siel, ni jättivät vahinkos kellari ove aukki ja koko vuare juurekset paleltus ♥ Mul on sota ajalt isoäittini kirjottamia kirjeit ja ovat kyl torel liikuttavaa lukemist kertkaikkiaa ♥
 
 
 

 
Täsä nuoripari ♥
 
 
 
 
Komea isoisäni ♥
 




Oikke hyvää itsenäisyyspäivä ilttaa, teil kaikil lukijoil ♥








Turu terkuin, Johanna ja muru ♥

2 kommenttia:

  1. Oikein Ihanaa Itsenäisyyspäivän iltaa ♡

    VastaaPoista
  2. Marru ♥ Laitan vastaukse myöhäs hah, mut olet ihana ku ain kommentoit mun bloggauksia ♥

    VastaaPoista