lauantai 17. marraskuuta 2012

Ihana Tunnustus ja viel kerra palata mukiasia ♥♥♥

Mä olen kauhia ilone et sain tän tunnustukse, jote kiitoksi vaa kauhiast  ♥♥♥
 
Tän tunnustukse ohje menee täl viisii :

1. Kiitä sul tän lähettänyt bloggajaa eli minua hah ♥

2. Jaa tunnustus kahreksal (8) bloggaajal ♥

3. Ilmota heil haastavas heirät mukka ♥

4. Kerro kahreksa (8) satunnaist asia ittestäs ♥


Kiitokse täst lähte Marrulle Matkanvarrelta-blogist, kiitoksi oikke pal ♥

 
Mä jaan tän tunnustukse seuraavil ihanil blogeil ♥♥♥

 
 
 
 
 
 
 
 

Sit niit satunnaissi asioi must ♥♥♥

1.  Vaik viikko sit täyti jo nelket vuat, ni moni vieras ihminen o luullu et olen pal nuoremppi ku oikeest ole. Arvaukset ol kaik ollu siin 20-30 välist hahhahaha ja sit ku mieliki o ku lapsel, ni täytty olla vaa onnelline ♥♥♥
2. Mä e ymmärrä juur mittä autoist enkä niitte tekniikast, ne o aikka heprea mul. Jos joku kysy et minkä merkkine auto teil o, ni mä en tierä muut ku se o punane ja siin ol neljä renkast hah ♥ Eikkä mul ol eres ajokortti, mut onneks murun kyyris pääse min vaa ♥♥♥
 
3. Mä tykkä hirveest eläimist, nii kissoist ku koirist ♥ Se ol vaa nii sääli ku molemma ollaa ni allergissii, et me ei voida mittä eläimi otta paitsi kulttakala mut sitä en haluu hah ♥♥♥
 
4. Must o tullu iän myötä sellane, ettei alkoholi oikke maistu enää. Ei me käyrä murun kans Turu yöelämäs,vaa kivamppi ol sillo tällö lähtee Ruottinlaival, ko se lähtee iha tost vierest. Viimeks ole juonu lasillise olut, Joulupöydäs vuos sit ♥♥♥
5. Mä olen niin pal jouluihmine ku vaan voi ol, ny olen jo  murun kans paketoitu kaik lahjat jotka ol ollu ostettuna jo iät ja ajat sit ja ei niit pal enää tulekka lissä. Sit o koristeltu kotia ja viel puuttu jonki verra, esim kuusi, mut kyl kaik valosarjat ja verho ol laitettu jo ajat sit ♥♥♥

6. Mä ole aikamoine leffaihmine ja tulee katottu vähintään yks leffa päiväs ja viikonloppusi enempiki. Onneks muru on täysi samanlaine ja rakastaa leffoje kattomist ja makuki torel samanlaine ni ol kyl ihanaa katto jottai romanttist elokuvaa muru kainalos ja kynttilät palaa ymppäril ♥ En ol kauhea hyvä seuraamaa tv-sarjoi, mut yks ylivoimasest paras sarja on neloselt ny tuleva "vain elämää", se on pakko nährä joka perjanttai, harmi vaa ettei o ku yks jakso enää jäljel ♥♥♥

7. Sit tekniikas viel, ku en ol tosiaa mikkä tekniika ihmelapsi, ni muru osti mul hiano kosketusnäyttöpuhelime, mut mä vihaa sitä, ku mun sorme ja sit se näyttö ei pysy mun muka . Kaikke paras oli mun erelline nokia simpukkapuheli, mut harmi ku niit ei enää saa ♥♥♥

8. Mä ole varsinainen vilukissa. Joka ehto ku käperrytä sohval, mul on lämpimä vaatteet pääl, huppari ym, sit on paksu torkkupeitto ja sen pääl viel tavalline peitto. Sit mä pyydä muru laitta mul viel teet, et tulee lämmin ja muru kyl heti laitta teetä tulemaan ♥♥♥
 
 
 
Ja sit taas toisse aihesse, meinaa jälle mukeist asia hahhaha ♥ Loppupelis ostin tosiaan ne Iittalan Taika mukit, mist kerroinkki viime postaukses ♥ Mut sit vielkki jäi ne Kulku mukit kaivelee mielt, ni ostin sit niitki 10 kipalet hah ♥
 
 
Et tämmöttis se muki asia, sit ratkes iha itsestää hahhahahaha ♥♥♥



Tällast turina täl kertta ja oikke mukava viikonloppu kaikil ♥♥♥



 
 





Turu terkuin, Johanna ja muru ♥♥♥
 
 

11 kommenttia:

  1. Moi! Törmasin blogiisi ja tulinkin lukijaksi. Ollaan ikätovereita :). Mukava blogi sinulla. Olisin kysynyt vielä mistä kulku-mukeja löysit? Mullakin on niitä, mutta nehän lopetettiin eikä ole enää meidän kaupoissa? Puurokulhojakin on vain saatu muutama. Käy kurkkaamassa minunkin blogi! terveisin, anne, kaupunginlaidalla6.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mää kiitän tästä tunnustuksesta ihan hirveesti (ensin vähän tirautin itkua ja sitten aloin leuhkimaan kotiväelle). Kiitos! Mää tulen ihan kannoilla, 12 päivää vielä 39. Oikeen hyvää myöhästynyttä syntymäpäivää! Meidän auto on musta ja siinäkin on neljä pyörää :D Mää tykkään hirveesti tästä sun blogista. Mää laitan tunnustuksen eteenpäin mietintätuokion jälkeen.

    VastaaPoista
  3. Hahhahhaaaa, tulipas hyvä mieli, kun postuksesi luin. :D

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaunis tunnustuksesta, Johanna! ♥

    VastaaPoista
  5. Hei Johanna! Olit kommentoinu mun blogiin tuosta et mulle ois jotain postia :) JA luinkin tuon systeemin, En oo ikään ennen tommosta/tommosia tehny joten muutan vähän tuota jos siulle passaa :D Eli voin kertoa tuon itestäni muttta tuskin jaksan sitä rueta jakamaan ihmisille, mulla on nyt tosipaljon kiireitä täällä, ois tapetointia ja kattopaneelien laittoa.. Joten jos vain sopii kirjoiran vain omat tunnustukset :)

    VastaaPoista
  6. Anne : Kiva ku tykkäsit mun blogist ja jäit oikke lukijaks ♥ Vai oikke samanikässi nii se aikka vaa menee, ku just täyti 18 vuat ja muistan ne kemut ku eilise hahhaha ♥ Ostin noi Turu itäharju Prismast ja siel ol kans viel niit kippoiki ♥ Mut ei noit oikke missää ol enää ja kaveri sanos et ol Lohjalki niit kaupas nähny ♥ Tulen kyl vierailul ja kiitos kauhiast kutsust ♥

    Kiki : Ole hyvä vaa ja ihanaa ku oikke noi ilone olit et itkuki tuli ♥ Peräs tulet mut kyl se tosiaa, aikka nopiaa menee ♥ Kiitos vaa onnitteluist ♥ Kiitos kauhiast kehuist ja oikke syvää kumarrankki samal ♥

    Kipa : No hyvä et saan jonkku, hyväl tuulel mun Turkkulaisil löpinöil hahhah ♥

    Marru : Kivaa viikon alkkua, sin päi ♥

    Minttu : Oleppas hyvä vaa ♥

    Sanna : Juu tee iha, oman maun mukka ♥

    VastaaPoista
  7. Kiitos tunnustuksesta <3 palaan illalla sen tiimoihin ;) Nyt pistää isännys ja lapset pihal ja mä alotan siivoilee ;)

    VastaaPoista
  8. Sari : Oleppas hyvä vaa ♥ Ei muuta ku oikke kivaa, siivoust sin päi ♥

    VastaaPoista
  9. Voi suurkiitokset Johanna! Piristi päivääni todella <3

    VastaaPoista
  10. Iida Emilia : ol hyvä vaa ♥ Kiva jos saan sun, päivääs piristettyä ♥

    VastaaPoista