lauantai 28. heinäkuuta 2012

Täs on mun ihanal murul, rakkaus viesti ♥♥♥

Heippa, pitkäst aikka ♥♥♥ Murun kans ens maananttai meil on 1-vuotis hääpäivä ja meinasinkki sen kunniaks laittaa ihanal omal murulleni tän mun lempi runo, jonkka Tommy Tabermann on kirjottanu ♥ Mun mielest tää runo on aiva ihana ja olenkki sen joskus raapustanu murulleni korttii ♥ Haluan myös kiittää muruani tuest ja rakkaurest mitä olen saanu joka päivä ♥ Olet ain ihana mulle ja olet mun koko elämäni tarkoitus ♥♥♥
















Jos sinä olet omenapuu, tahdon minä olla omena ♥ Jos sinä sytyt tuleen, tahdon minä olla vesi tai herkästi syttyvä aine ♥ Jos sinä hukut, tahdon minä olla pohja tai virta ♥ Jos sinä katsot kauas, tahdon minä olla etäinen piste ♥ Jos sinä suljet luomesi, tahdon minä olla äkillinen pimeys ♥♥♥





























Oikke ihanaa pumppuli hääpäivää, omal ihanal aviomiehelleni ♥♥♥ Rakkain terkuin, pikkane vaimosi ♥




9 kommenttia:

  1. Voi miten suloinen postaus ja Isosti Onnea Teille ♥♥♥ ... "pumpuleiden" keskelle :))

    VastaaPoista
  2. Voi ihanaa, onnea kovasti molemmille <3

    VastaaPoista
  3. Juu, tuo runo on kyllä kaunis ja ihana!
    Oikein ihanaa pumpulihääpäivää teille murusi kans! <3

    VastaaPoista
  4. Oikein ihanaa hääpäivää täältäki ;)

    VastaaPoista
  5. Onnea molemmille minultakin!
    Todella kaunis tuo runo :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos Rakas näistä ihanista sanoista jotka saivat minut kyyneliin ja Hyvää pumpulihääpäivää sinullekin rakkaani ♥
    Minulla on aina ollut valtavan ihanaa kanssasi niin kauan kuin olemme yhdessä olleet ja nyt avioliittommekin täytti vuoden ♥
    Olemme kuin luodut toisillemme ja toivon avioliittomme jatkuvan yhtä ihananasti kuin se on ollut tähänkin asti ♥
    Olet paras ystäväni, kunnioitan sinua suuresti, Olen sinulle aina uskollinen ja Rakastan sinua yli kaiken aina ja ikuisesti♥
    ♥:lla Oma aviomiehesi Joni ♥♥♥

    VastaaPoista
  7. Mulle tuli tippa linssiin, kun näin vielä aviomiehesi kommentin yllä :) Eksyin blogiisi sattumalta siksi, että kuvasi bloggerissa on ihan järkyttävän paljon samanlainen kuin tätini lapsuuskuva ja kuvittelin ensin, että löysin hänen bloginsa. Tätini on ihan vain vähän sinua vanhempi, mutta koska asuu Rovaniemellä, huomasin heti valloittavasti kirjoitustavasta, että kyseessä ei ole tätini :)

    kerrassaan hurmaava postaus ja sopi minulle kuin nakutettu tällainen "siirappinen" näihin omiin onnellisuushuuruihini vielä vähän tuoreemmasta parisuhteesta, jossa vihdoin tuntee löytäneensä sen Prinssinsä :)) Oikein ihania tulevia vuosiakin teille ja onnea tästä kuluneesta :)

    VastaaPoista
  8. Marru : Kauhiast kiitoksia ♥

    Ellis : Kiitos ♥

    Liisa : Juu me murun kans tykätää, kummatki tost runost ♥

    Maarit : Kiitos ♥

    Marianna : Kiitos ja nii ol ♥

    Joni nalle : Oma ihana muruni voih ku osasit yllättä ja laitta tänne ihana romanttise viesti mul ♥♥♥
    Olet ihana romanttine ja tuntteelline pikkane muruni ny ja ain ♥♥♥

    Sho(e)paholic : Kauhiast kiitoksii ja olipas hauskane sattuma ♥
    Me ollaa murun kans, tällässii siirappisia hahhahaha..Onnea sulkki kauhiast, oma prinssi löytämisest ♥

    VastaaPoista