sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Tääl ollaa flunssan kouris ja elokuvist juttuu ♥









Mul on ollu ny mont päivää jo kova flunssa ja olen vaa ollu kotoo ja yrittäny olla rauhallisest ♥ Muruni on ollu eile ja on töis ny ni olen kattonu leffoi ja mikä sen paremppaa tekemist onkka kipeenä ku olla sohval vällyjel al ja kattoo ihanii romanttisii elokuvii ♥ Eile katoin puolet 6 tunnin minisarjast puolet ja tänään katon toise puole ♥ On kyl ihana romanttine Middlemarch  kerttoo 1800-luvust ja tietty rakkaurest ns, väärään säätyyn ja aikkakauttee sopivaa syränttä riipaisevaa rakkaure paloa ja intensiivisiä katsei ♥ Mun lempparei on kans Jane Austinilt on klasikko Ylpeys ja ennakkoluulo  ja  Järki ja tunteet ja uuremppi versio  Jane Austen-lukupiiri  oli torel hyvä ♥ Sit mun itku leffoist on  lempparei  esim,  Illat meren rannalla ja siin on muute tosi upee talo ja boheemi sisustus merenranttamotellis ♥  Viesti mereltä  on kans aiva ihana ja olen kattonu se miljoona kerttaa ja ain nenäliinan kans ♥












Sit ihanii romanttissii mut hauskassii leffoi on esim, Tupla morsian,  Pientä säätöä, Varasuunnitelma, Jospa se olisi vain totta, Vetovoiman lait,  Avio-onnea Morganeiden tapaan, Sävel ja sanat, Good luck chuck, New in town, Vain koiraihmisille, Kreikkalainen lomamatka, Tyttösi sun ja mun, Holiday, Rakkautta vain, Just married ja Unta vai rakkautta ♥ Nämä kaik olen nähny kymmeniä kerttoi ja monest mun murun kans yhres ♥









Sit kasari klassikoihi kuuluu ehrottomast Flashdance ♥ Sit 90-luvult parhaimmat on Ghost-näkymätön rakkaus ( katottii eile illal murun kans ), City of angels, Titanic, Viimeinen mohikaani (upeet maisemat ja ihana rakkaustarina), Tanssii susien kanssa ja trillerit Kunnes toisin todistetaan ( jännityst loppuun ast ), Sudenkorento ( torel hyvä ), Vihollinen vuoteessani ( olen nähny kymmeniä kerttoi ja ain yht hyvä ) ja ain niin pal ihana Amelie katottii se murun kans viikko sit ja hänkki tykkäs siit ♥ Mä olen senkki nähny mont kertta ja ain on nii sulone ja rakasta Ranskan kielt ku se kuullostaa ni romanttiselt ♥





Täs oli vaa murtto- osa mun lemppari leffoist ja on sinänsä onni et muruki tykkää kattoo samanlaissii leffoi ja tosiaa kaik romanttisetki menee ja hän oikkee tykkää niist ♥ Ollaa kummatki ikussii romantikkoi henkkee ja veree ♥

Jaahas jos sit menis vällyjel alle ja alkkaisi kattoo sitä eilist minisarjaa Middlemarchist loput 3-tunttia ♥ Se on kyl semmost tunteire paloa että ♥









Oikke ihanaa sunnuntain jatkoa teil kaik lukijat ja palattaa taas asiaa ♥


6 kommenttia:

  1. Voi, koitahan parantuu!
    Tulipa siin melko litania elokuvii. Itse olen tosi vähän nykyään katsellut... lähinnä niitä mitä tulee tv:stä ;)
    Kaikesta huolimatta mukavaa sunnuntaita!!!

    VastaaPoista
  2. Marru : Kiitos ny senttäs on kyl jo paremppi olo ku eile ja 800 burana voimi mennä ettepäi ♥
    Joo ollaa murun kans leffa hullui ja miehel oli jo ennestää iso taulutelkkari ja hienot kotiteatteri vemppaimet ;) Kahrestaa on kyl kivamppi kattoo elokuvii ku yksi ja mies ei tykkä kattoo yksi ollenkka ;)
    Sin päi kans, mukavaa sunnuntai ilttaa ♥

    VastaaPoista
  3. Voisin tulla sun luo katsoo leffoja, senverran on sama maku näköjään:)) Sydäntäriipasevat nenäliina leffat on niin ihkuja...
    Rakkautta vain-leffa on kans täys 10!

    VastaaPoista
  4. Anne-Mari : Ollaa kummatki sit romantikkoi ja huomaaha se sun koristki ♥ Joo Rakkautta vain leffan olen ainaki 20 kerttaa nähny ja on yks mun lempparei ♥ Hah aletaa ny murun kans kattoo jottai romanttist leffaa, et illan jatkoi sin päi ♥

    VastaaPoista
  5. Toivottavasti olet jo parantunut ! Samoista leffoista pidän minäkin, mutta ne kaksi suurinta suosikkia omalla kohdallani ovat KAPTEENI CORELLIN MANDOLIINI ja BRAVEHEART. Uff...niitä katsoessa on ihana itkeä :)

    VastaaPoista
  6. Marianna : Kyl ny on jo ruvennu henkki pihissee paremmi, mut nuha on viel ♥ Voi senttäs toi Kapteeni Corellin Mandoliini on aiva ihana ja olen nähny sen varmaa parikyt kerttaa :) Mul on siit semmone hauskane muisto ku 10-vuot sit halusin äittini yllättää ja Turu toril laito hänel huivi silmien pääl ja vein kärest pitäe leffaa kattoo ton elokuva ja kyl äitiki tykkäs siit pal ♥
    Tykkään kans tost Braveheartist..oikkee itku leffoi kumppiki ♥

    VastaaPoista