sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Palmusunnuntain vietto ja monenlaist meininkki ♥

Täl viikol on ollu monenlais menoo ja meininkki ja tietty sisutelui joka suunttas ♥ Olin blogipitäjä " suurpeerheen arkea " Sarin luon Serafiini sisustuskutsuil ja voi ku Sarin koti oliki ku nukkekoti ♥ Oli kyl monenlaist kaunist tavaraa ja paljo ♥ En ol kosks enne ollukka tommosis kutsuis ja nopiaaha se aikka meni tavaroi kattoes ja muitten kans puhues ja kaffe juore ♥ Nii ja tietty sielt jotta ostettukki tuli vaik kui yriti hillit itteeni, ku mul on mukei semmone 65 kipalet mut ei kai ny pari lissä haitta tee   ;) Mul tietty löytty joka vuoren ajal omat mukit ja mun mielest se on iha normaalii ja onha se ihana joulun aikan juora kaffet tonttu mukist ja kesäl sit taas palllollisest ♥ No täsä on nää uure ihanuure mitkä, kutsuilt osti ittelleni ja sainkki ne heti mukka kotti ♥




Siin tuli mukka tommone ihana boksi, samal kuval ♥ Näit muki malleiki oli 3 erinlaist eli tämä minkkä minä osti ja sit muute sama mut kannel ja sit semmone ihana kupin malline tassin kans ♥ sitä kupin mallist kuolasi ku oli kyl ihana kans ja näitte kahre välil sit tein valintani ♥ Otin vaa kaks ku ajatteli, et kyl sit lissää saan jos kotoo semmone olo tulee ♥ Nämä ihanuuret löysiki heti paikkas meilt ja soppi hyvi noitte verhojen kans ♥ Laito ton ihana boksinki esil, toho verhotankko hah ♥










Sit tein semmose homma ku meil on ollu vast pari kuukaut Ikean kaunis romanttine astia sarja käytös, mut arkki käytös vähä hankala. Lautase oli mun mielest liia suure ja koneeseeki oli vaikkia laitta vierekkäi ja sit olen ain halunnu soppalautasiks semmose kipo mallise ♥ Myin ne pois ja mentti ostaa arabian valkost Teemaa ku oli kovas tarjoukses ny ja on noi kyl kivat ♥ Noi ihanat pääsiäis servetit ol kaupas tarjoukses vaa 1.- e jote pakkoha servetti hullu ol niit osta  ;)






Käytti täl viikol kans Auras Maskun koris ja sielt löytty tämmöne kiva kehys ja oli halppaki viel ♥ Entine asukas oli laittanu toho ovee semmose magneetti taulu kii ja ole sitä vihannu koko aja ja miettiny kuumeisest mitä siihe vois laitta ku on kahret ruuvin jäljet kaapi oves  :( Mul oli mitat mukaa ja kui sattuki toi kehys meni just niihi ruuveihi mitkä oli kaapis hah kerrankki onnist kertheitol ♥ Osti siihe noit vauva kuvii ku mun mielest on nii lutussii ja ajattelin et siihe vois sit myöhemmi laittaa must ja murust mustavalkkossi kuvii ♥ 




 Sit ruokka kaupas käyres löysi tämmöse ihanuure kesäks ittelleni ja oli taas oikke löyttö vaa 14.90 e ja just mun tyyline ja malline  :) Tää väri soppi mul ku nakutettu ku olen punapää ja olisi toisenkki ostanu jos olis joku muu kiva väri ollu mut oli vaa mustaa ja valkost  ;) Tos pairas ol eres tommone, hauskane niitti koriste  ;)

 




 


 



 
Eka virpoja kävi meil jo aamul enne kymment ja tuliki hieno koristelttu pajunoksa, piti vaa se ulos jättä koristamaa ove erusta ku mies on allerkine noil pajuil ♥ Oikke ihanaa aurinkoist palmusunnuntait kaikil ja kiva ku poikkesitte taas meil ♥


 



Ei muuta ku heippa vaa ja palataa asial taas myöhemmi ♥

6 kommenttia:

  1. Sähän se aina löydät niin kivoja paitoja :)
    Tajusin vähän aikaa sitten, että mulla ei ole housuja, paitoja, eikä kevättakkia. Olen ostellut viime aikona vain kesämekkoja :D Fiksua!

    VastaaPoista
  2. Maanvaiva ♥ Juu mul on ollu ihme mäihä ny, noitte paittojen kans ♥
    Multki puuttuu kevättakki ku vanha on liian pieni haha ja muutenkki vihaan sitä niin pal kauhiast ;)Mut mun on takki niin pal vaikkiamppi löyttä ku noit paittoi :(
    Ai ai mut kesämekkoa tarvii ku on ihana kesä helle päivä, sehä se tärkein on hah ♥

    VastaaPoista
  3. Jee, kuppeja ei todellakaan ole koskaan liikaa!!
    Mulla ei ole mitään uusia vaatteita, asia korjantuu toivottovasti pääsiäisen jälkeen. Ja mun täytyy koko ajan hokee et vaatteita, ei sisustustavaraa....vaatteita...ei sisustustavaraa-mantraa kaupungilla pyöriessä!!Muuten voi käydä ohrasesti?

    VastaaPoista
  4. Ei voikka nehän on tosi tärkkei esinei ja pitää olla vaihtoehtoi paljo hah ♥ Hah joo toi mantra juttu ol hauska, mut mitä sä sil voit jos löyrät kaikkii sisustus ihanuuksia alvariis ♥ Mä löyrän parhaite sil taval vaattei ette eti mittä vaa sattumalt tulee vastaa mut jos oikke on pakko löyttä jottai just sil minuutil ni en varmaa löyrä hah ♥

    VastaaPoista
  5. Kiitokset viel kun kävit <3 mulla kanssa paha että sisustus vie kaiken ja jää omat vaatteet ostamatta ja kuljen kamalissa vanhoissa vaatteissa vuodesta toiseen! Ihanaa pääsiäistä <3

    VastaaPoista
  6. Sari : Kyl mäki noit sisustus juttui enemmä ostan ku vaattei mut kyl mä joka vuoren aikkaa jottai uussi vaattei ostan mut tommossii erullisii juttui. Äläs ny et sä missä kauheis vaatteis, ollu niis kutsuis ;) Kiitos ja ihanaa pääsiäist sinnekki päi ♥

    VastaaPoista