sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Pääsiäise vietto ♥





Ollaa oltu iha kotosal ja mieheni prinsessaki tuli käymää ja tietty oli kukko muninu herkkui ja niit etittii ympäri huussollia  ;) Aikuisilki oli kerra muninu pikkase suklaset munat ♥ Mukka ei tietty lasketa sitä 9 kinderiä mitä olen syöny hah, ku mun muru osti mul ku rakastan niit ♥ Täs on ny prinsessa kotti lährös ja niin virnuilee mul ja tietty kotiin menevä herkutki hymyillyttää ♥ Nii ja tottakai kaik vaatteet täytty ol sävy sävyyn ain kunnon prinsessoil ♥ Nii ja prinsessa nimi ol hilla, eiks olekki kaunis nimi kauniil tytöl ?









 


 Tänää mennää  mun vanhempie luo syämää ja sin tulee kans mun veli lastensa ja typynsä kans ♥ Ai ai äitil onkki ain komiat tarjoilut ja herkkui riittää monee lähtöö ♥ Ku kotti päästää illal ni onkki leffa maratooni eres, ku ollaa murun kans kumpiki leffa hullui ♥ Nii ja tietty viel jottai ihanii pääsiäis nannoi, löyttyy jostai purkist ♥ Huomee mennää naapureil kaffel ja on se kyl kiva ku on mukavii naapurei vieres ♥


 












Ei muut ku oikke ihanaa pääsiäisse jatkoa teil ihanat lukijani ja palataa taas asiaa ♥



5 kommenttia:

  1. Oikeen ihanaa pääsiäissunnuntaita!!!

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa mukavalle:))
    Leppoisaa sunnuntaita!!

    VastaaPoista
  3. Marru : Kiitos pal ja sin päi kans ♥ Just tulttii kottii mun vanhempie luota ja on kyl niin pulliat masut, oli ihanaa ruokkaa taasja herkkui ♥

    Anne-Mari : kiitos samoin sul ja koht ruvetaa kattoo niit elokuvii murun kans ♥

    VastaaPoista
  4. Oikein ihanaa Pääsiäisen viettoa sinne teille. Me tulimme eilen maalta ja suklaata on todellakin tullut syötyä miltei liikaa nyt pääsiäisen aikaan. Kullaan taas !

    VastaaPoista
  5. Marianna : Kiitos ♥ Me rakastetaa sukulaa, mun mieheni kans ja sitä tuleeki kyl syöttyä usein ♥ Kiva ku poikkesit ja kivaa päivää sin teil ♥ Palataa asial taas ♥

    VastaaPoista