sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Kiitoksii oikke paljo tunnustuksest :-)




Kiitos Ellis oikke pal täst kivast  tunnustuksest, et mä oikke niiaan ja kumarra samaa aikka ♥ Elliksel on ittel ihana elämänmakune blogi ja voi mikä pikkane hauveli ♥

Tää tunnustus jaetaa viirel sellasel blogil jos on alle 200 jäsent, jot he saisiva enempi jäsenii blogeihis. Kaik jotka o tunnustukse saanee, niin heidän täytyy laittaa samal taval tää tunnustus sit taas etteenpäi viidel blogil mis on alle 200 jäsent :-)

Mun lista o täs, ei missä paremmuusjärjestykses, mut mä tykkään näist tosi paljo ja toivon paljon uusia jäsenii niihi :-)


Nämä kaik on ihanii blogei ja mun omii lempparei ♥ Jokases on oma persoonalline leima ja omii juttui ja tietys sisustamist hahhaha ;) Toivottavast viihdytte näis ja löydätte teil jotta sopivaa kans :)




Sit asiast korvapuustii eli tänää on kyl ollu kippee olo, kurkku särkee pirust ja muutenki pöhnäne olo. Mut olen täs kyl kaikenlaist puuhaillu ja petivaattetki on ny ulkko ottamas raikast happee ;) Senttä enää en ole niin murheen murtama, ku pari päivää sit. Tämmöst se on tunneihmisen elämä, mut onneks ny olo tuntuu vähä paremmalt taas. Yritän puuhata kaikkee ni saan muut miettimist ku syntei syvei ;)

Pyörähdin taas vähä kameran kans ja täs keittiöst hiukka kuvii...Vihaan noit kaappei mut noi päätyovet olenki ottanu pois hah :) Entine asukas oli uusinu ton keittiötason ja väri onki ihana mut täysin väärä noitte kaappien kans et semmost se on sit tää homma sillisalaattia ja vaahtokarkkia ;) Jaahas kaik sitä täytyis taas hommia jatkaa ripeest, ettei muuta ku tervetuloa mukka keittiöömme ♥












Kiitos teil kävijöil tuhannest ja olis kyl kiva ku jottai raaputtaisitte mul viestin tynkää ♥ Hei vaan sun heiluvilles ♥

PS. Mun ihana aviomies opetti mul noitte linkkie laittamise ja senki et miten syrän laiteta ja si tietty innostuin niit laitta oikke työkseni ♥ Onneks mun lutune muru on kans täst blogi jutust kiinnostunu ja haluaa auttaa ku tien monii miehii ku ei käy ollenkka vaimonsa blogis. Me taas yhdes välil yhes oikke tehdää tätä hah ♥


14 kommenttia:

  1. No voe.. tuli just mieleen, että mun vieraspeitot on ollut parvekkeella jo kohta viikon.. :O

    VastaaPoista
  2. Maanvaiva : Hah voi jessus sun kanssas, no on ainaki ny tuulettuneet kunnol hahahah ♥

    Aseman Laidal : Ole hyvä vaa ♥

    VastaaPoista
  3. Lämpimät kiitokset myös minulta !
    Kivoja keittiökuvia ja todella hyvä tuo "avoimet hyllyt" -idea. Huomasin siellä hyllyllä tosi söpöt purnukat muuten :)
    Hyvä, että sulla on jo taas paremmat fiilikset :D Hyvää alkavaa, ja keväistä, viikkoa sinulle !

    VastaaPoista
  4. Kiitos tunnustuksesta olen otettu <3 mulla on vaan tämmönen sydän kun muuta en osaa..
    Pitää laittaa tätä eteenpäin..

    VastaaPoista
  5. Marianna: Ole hyvä ja kiitos paljon sinullekin ja keväistä viikkoa sinullekin ♥

    Tytti: oleppa hyvä vaan. Ps. Sydämen saa kun painaa alt + numeronäppäimistön 3:sta ♥

    VastaaPoista
  6. Kiitos Johanna<3
    Mukavaa viikkoa sinnepäin!:))
    Avoimet keittiöhyllyt on kivoja, täytyy pitää meinaan purkkirivit siistissä rivissä...;)

    VastaaPoista
  7. Anne-Mari : Oleppa hyvä ♥ Juu mäkin tykkään noist avoimist et saa kaunei tavaroi esil ja sit keventää kivast ilmet vanhas keittiös :)

    VastaaPoista
  8. Ole hyvä :D
    Sinä oot niin ihana Turun murteesi kanssa - ja muutenkin!
    Keittiössäsi on paljon tosi kauniita nostalgisia purkkeja ja muita, tykkään!
    Pikaisia paranemisia... mullakin flunssainen olo vieläkin, vaikka varsinaisesti viime viikolla sairastin. Mutta kyllä se tästä, kevät tulee...:D

    VastaaPoista
  9. Ellis : Kiitoksia kauhiast ♥ Mä olen äitilt saanu noi arvokkaat Arabian purkit ja ne on kyl tosi kauniit ♥ Sit oikke etsisin meil tommost pipari purkkii ja loppupelis Huutonetist löysin ton nallepurnukan ♥ Naurutti ku Jenkeis on miljoona erinlaist pipari purkki ja tääl sai oikke etti työkses hah ♥
    Mä olen ny kipeenki ku eile korvat särkke pirust ja kurkku ja enkkä voi puhuu ny mittää ;) No se ei ol paha välil ol hiljaaki ku meinaa olen tosi puhelias yleensä ;)

    VastaaPoista
  10. No niin kokeillaas onnistuuko kommentin jättäminen, kun isännys vaihtoi toiseen vihdoin ja viimein ;)

    Aivan ihana tuo keittiö ♥ Lisää kuvia kiitos ♥ ja samalla kokeilin noita sytämmiäkin ja onnistu!

    VastaaPoista
  11. No hyvä ku onnist viimein ♥ Kiitos ,kiitos ite VIHAAN noit keittiön ovia ja meinataa varmaa hiukka tuunata niit ja vetimet vaihdetaa kans :) Toi ovien ottamine oli kyl hyvä idea ja keventää kummast ja saa kaikkee kaunist esilki :) Meil on siel tommone beigeruutu tapetti takana ja sopiiki kaikkien härpäkkäiden kans ;) Vanhas huussollas täyttyy vaa keksii tuunaus ideoi ja jollei muuta voi ni ottaa se mukka sisustuksee ni se häipyy. Kyl täs kuvaan lissä keittiöt, ku jos ens sais vähä sitä tuunattua hahhahah ♥
    Kiva ku pääsit sisäl ja kirjauduit lukijaks ♥

    VastaaPoista
  12. Voi ei!!! Tulikohan viesti perille?? Laitan varoeksi uudestaan...;D

    Johanna muistutit niin yhtä lapsuudenystävääni, jota näen valitettavasti niin harvoin tuossa viestissäsi maanvaivalle...;D Sellainen aito, lämmin ja hauska!♥
    Keittiösi on jo nyt niin kodikas!♥
    Tuo bannerisi muuten on upea!♥

    VastaaPoista
  13. Marge : Voi täs iha punastuu, ku noi kauniist mua kehutaa ♥ Torellisest olen kyl ain aitto oma itteni en muullane ossa ollakka, välil liianki syrämmelline ja kiltti ja hauska no ain on kyl hymy herkäs ja nauran pal ♥ Kiitos vaa keittiö kehuist, no olen kuvannu ns, paremma puole hahahha ..Mut tossiaa noi kahden oven poisto teki kyl pirust ilmet ja sit sai noit kipoi ja kapoi miljoona esil ♥
    Mä rakastuin ite toho bannerin kuvaan ku kuvitteli et jos mul olis pikkane tyttö, ni hän näyttäis tommoselt söpöliinilt ja viel punapäält hah ♥ Mullaki on punase kutrit mut kylläki purkist ;) Lapsukaise on ihanii ja onneks miehel on lapsia tyttö ja poikka ♥

    VastaaPoista