sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Sunnuntai yksin kotosal :)








Heippa, taas :) ajattelin laittaa pari mun leipomust tän, viime vuoden ajalt ;) Enimmäises ja toises kuvas on mun äidin synttäreil tehdyt vuos sit. Ekana iso täytekakku ja tosiaan tul hiukka liikaa väriainet hah ku näyttää prinsessa kakult mut onneks äitini tykkäs ja kaik kehus. Sit toisena on iso voileipäkakku ja siin oliki survomine jääkkaappiin ja innostuin ihan tekee noit sulatejuusto tähtiä mihi sit aikaa tuhraantuuki ;) Kolmannes kuvas on pikkane kinkkuvoileipäkakku ja tein sen paahtoleivist ja tosiaan vain kelmul vuorasin mini kakkuvuuan ( 2-3 pikkase munan) ja siihe sit leikkasin muotoonsa noit paahtiksii. Tein sen eka kerran ja oli kyl pirun näppärä idea, et tosiaan jos vieraiki tulee vaan 4 kahvil ni toi on just passeli tarjottava ja kauhia söpö ku on noin pikkane :) Tietty samal ideal voi tehdä isoon kakkuvuokaan ja mä ite kyl tykkään tost pyöreäst muodost :) Viimises kuvas on mun kesäl tekemä Perhostäytekakku kun meil tuli mun miehen ystävä pariskunta "hää kaffel" ku eivät päässeet meidän häihin. Olen ain halunnu kokeil tota kakku mallia ja oliki helppo tehdä. Kakkupohja vain puolitetaa ja laitetaa ne vastakkai ni tulee perhone :) Komian kokonehan se oli pikkasel porukal, mut meil asuu yks kakku hiiri ( rakas mieheni ) ja tosiaan uskokaa tää ei ol lasten kutsuihi tehty vaik onki noi lapselline mut hei olen vast senttä 39- vuot :)



2 kommenttia:

  1. Ihania herkkuja! Toi ruusukakku on kyllä upee. Nyt tuli makeen-nälkä...just, kun pitäis alkaa keventää ;)

    Teillä on muutenkin ihana ja kodikas koti <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos Iida Emilia :) Olen lapsest ast jo sisutanu ja tosiaan ihan sisustus hullu täysin ;) Tykkään kodikkaast ja persoonallisest tyylist, ja en haluu et on samanlaist ku kaikil muil ;)Kotia rakennan iha edullisil ideoil ja sit jotkut tavarat suvust on ain mukana ollu. Rakastan vanhoi huonekalui ja niit onki ny joka huonees ainaki yks. Kiva ku tykkäät tyylistäni :) Teil on kns kaunis koti ja ihanat tyttöset :)

    VastaaPoista