maanantai 20. helmikuuta 2012

Aurinkoist maanantait :)





















No niin onneks se lumen tulo lakkas vihdoin viime, voi kauhia senttä  ;) Eile illal miehen kans menttii lumet luomaa pihast ja huhuhuh vaan ku sitä oli todellaki tullu ja ny onki semmosii mun korkkusii lumikasoi nurkis ( Olen siis 160 cm käppänä ) . Kyl takapihaki näyttää hassult ku lunta on joka nurkas ja aidan pääl niin pal ettei ettee nää no se on hyvä näkösuoja  ;) Aurinko paistaa porottaa täysil on se kyl ihanaa mut sit taas silmä näkkee joka pölyn ja puutteen . Ajattelin nyt tehdä kierroksen työhuonees, et ei muuta ku tervetuloa mukka  :) Eka kuva onki oven suust ku mennä sissä ja sit olenkki räpsiny joka suunnast niin pal pirust  :) Saattiin mun rakkaalt kaverilt toi ihana hopeine kynttelikkö joululahjaks ja sopii kyl hyvin ton vanhan lipaston kans  :) Löysin siihe viel just väreihin sopivat pitkät kynttilät Indiskast, mikä onki yks mun lempi liikkeist . Samalt kaverilt sain 10-vuot sit ton ihanan tytön mekon minkä hän on ite ommellu ja siit lähtien se on ollu mul esil .Lipaston pääl oleva " tarvike" laatikon sain miehelt synttäri lahjaks ja siin pidetää sytkärei kyttilöi varte ja mittoi ym. tarpeelist tilpehööriä . Miehelt sain ton ihanan iltalauku ku oltii laiva reissul ja se sopii mun hellemekon kans mikä oli pääl ku meidät vihittii kotona viime kesänä. Tää huone on siis työhuone ja vierashuone ja toi sänky onki siit kätevä ku saa levitettyä parivuoteeks.

Aurinko paista ny kyl niin ihanast et taidanpa lähtee kävelee ja kattelee ihanaa talvist meri maisemaa  :)

12 kommenttia:

  1. Hehhah..
    Säkin oot käppänä.. tosin, mä olin lukiossa jo 158.. luulen että tässä vanhentuessa olen kovaa vauhtia kutistunut entisestään .. Eli hmm.. 140? :D
    No toivotavasti ei. :D
    Eilen näin yhen söpön mummon, joka oli takuulla tasan metrin pituinen.. Söpö joo, mutta toivotavasti mä en kutistuu näin pieneksi :)

    Ps. Onko Sulla muuten se sananvahvistus tahallaan tässä? Kysyn vaan, koska mullakin aikonaan oli, enkä mä edes tiennyt siitä vasta kun joku huomautti.

    VastaaPoista
  2. Maanvaiva : Hah mun äiti on 150 cm ja olen oikke hujoppi häne vieres ;) Voi senttäs olipas pikkane mummeli :) Niin ja täl hetkel takapihas on 3 metrii korkkee lumikasa et tosi hienoo ku se rupee sulaa ni kaik vedet on meil sit :(
    ei ole kyl tarkotuksel et, täytyypäs kattoo noit asetuksii. Jos mä en ossa sitä poistaa ni toivottavast mies ossaa . Itel kans menee hermot ku monil on toi sanavahvistus, ja siit ei saa ees selvää kunnol .

    VastaaPoista
  3. Nyt olen muuttanut sen ettei sananvahvistus ole enää käytössä :-)

    VastaaPoista
  4. Kiitos vierailustasi blogissani ja kauniista sanoistasi!:)

    Minä olen 164 cm käppänä..;D Tosiaan, lunta on tullut urakalla, mutta tänään oli ihana ilma!:) Rakasatn kevättalvea ja pian se on kunnolla täällä, jee:)

    Tuo vanha senkki on kaunis!!

    Oikein kivaa viikon jatkoa ja toivotaan ettei enää tule lunta:)

    VastaaPoista
  5. Tulinpa heti kokeilemaan.. se muuten on edelleen tässä.. mitä ihmettä..
    ehkä sitä ei pystykään poistamaan.. :O

    VastaaPoista
  6. Marge : Joo lunta on ny 3 metrin korkkussii kinoksia huhuhuh..Ihanast tääl jo linnut laulelee, et siit tulee kyl keväne olo vaik ny ei aurinkko paistakka tääl :( Kiitos kehuist, ostin ton peilipiironkin syksyl ja on kyl kaunis mustaki . Kivaa viikon jatkoa sul kans ja kiva ku kävit meil ja tervetuloa uudestaan :)

    VastaaPoista
  7. Maanvaiva : No voi perkule senttä, täytyy katsoo sitä viel uudestaa ;) On se ny kumma tapaus ku ei millää poistu, vaik käsketää ;)

    VastaaPoista
  8. Maanvaiva : mies on yrittäny sitä poistaa, ni ei sitä saa pois vaik äitis myis ;)

    VastaaPoista
  9. Hei Johanna!
    kiitos vierailustasi blogissani.Kysyit kommentoinnin varmistuksen poistamista.
    Mene asetuksiin ja siellä kommentteihin.
    Kun kelaat sivua alaspäin tulee kohta jossa kysytään näytetäänkö varmennus,laita pylpyrä "ei varmenneta"
    sanavahvistukset kommenteissa?
    Muista tallentaa....
    Tältä se näyttää....

    Kyllä Ei
    Tämä vaihtoehto edellyttää, että kommenttien jättäjät vahvistavat sanat, mikä vähentää roskapostikommenttien määrää. Lisää

    Blogin kirjoittajat eivät näe sanavahvistuksia kommenteissa.

    Yritän saada tämän julki... tuo on pirullinen, tuo varmennus!
    tuksu Wanhasta Mummulasta

    VastaaPoista
  10. Heips :) Olippas kauhia kiltti ku neuvoit ja yritetää uudestaa miehen kans sitä :) Kiitos kaunis :)

    VastaaPoista
  11. Anonyymi : Kauhia senttäs, on kokonaa jääny sun kommenttis huomaamat :( No paremp myöhää ku ei millonkkaa..Kiitos pal kehuist ja kiva jos tykkäät ♥

    VastaaPoista