sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Tervetuloa blogiini :)




Kevättä on jo rinnas ja tyynynpäälliset ja verhot on vaihtuneet ja ihanaa kevään vihreää tullut mukaan olkkariin :) Tämä päivä on miehen kans menny tätä , elämän ensimmäist ja viimeist blogia tehden ;) Kyl vaikkiaa on, mut kai se siit suttantuu :) Laitoin uuniin hautumaan lihapataa ja tein illaks meil mansikkarahkaa ja sit pitiki jo kipittää äänestämään...Nyt rupeamme nauttimaan ruuast ja elokuvist :) Hei vaan ja palataan taas asiaan :) Mä ruppe sit kirjottama täst lähin mun omal murttel, eli Suame Turu murttel, ettäs sen tiärätte ♥♥♥

5 kommenttia:

  1. Upeasti tämä Teiltä sujuupi. Syksy oli niin pitkä ja kevättä odottelevat jo kaikki. Ihana nähdä kuinka Teillä jo kevät tekee tuloaan. Vielä, kun saadaan aurinko lämmittämään ja lumet sulamaan. Siellä on muitakin herkullisia juttuja loihdittu, nam ;)
    Ja tuo herkullinen kakku, nam sanois kummityttökin :)

    VastaaPoista
  2. Joo saas nähdä aikkas, teknist hommaa on ja mähän olen tunnetust tekniikan ihmelapsi hahahha..Tosiaan toi kakku on meidän hääkakku, minkä silloin ite leiposin :)

    VastaaPoista
  3. Moi! Kivalta näyttää, ihana että olet kertonut itsestäsi näin. Mä olen vaan facebookin orja ja mulla onkin siellä aika kiva määrä ystäviä.
    Siellä on myös kuvia kodistamme ja siitä mitä harrastan. Mäkin nykyään tykkään sisustamisesta ja ompelenkin mielelläni kaikkea kivaa kotimme.Olen myös mieltynyt kunnostamaan vanhasta uutta eli entisöinti on sydäntäni lähellä. Olemme sisustaneet kotimme rakkaudella ja väreillä jotka merkitsevät meidän elämässä. Kaikkea ihanaa elämääsi ystäväni ja pidetään yhteyttä! <3-lla Satu P.S olisi ihana nähdä pitkästä aikaa??? P.S 2 Soitellaan?

    VastaaPoista
  4. kyllä se siitä alakaa sujumaan ja hyvältähän täällä näyttää!!:)onnea vaan uuelle koukuttavalle harrastukselle!:)

    VastaaPoista
  5. Kiva Satu kun tulit poikkee tän päi ;) Mä ite en tykkää facebookist ollenkkaa, mut tosiaan sisustus blogeihin olenki sit hullaantunu :)Kiva oli kuulla sun kuulumisii ja oikke hyvää talven jatkoa sin päi ja kyl se kevätki koht tulee ;) Palataan asiaan ja soitellaan :)
    Kiitos Malla sulle viestistäs :)Kyl tää tosiaa aikka vaikkialt vaikuttaa ja mun mielest noi kuvatki on iha pepust ;) Jotenki olkkari näyttää iha erinlaiselt livenä hahhahh..no en tosiaa ole mikkä mestari kuvaaja mut kokeilaa kai se siit sit ;)

    VastaaPoista