maanantai 23. tammikuuta 2012

Heippa, taas :) Eile tosiaa laitettii tää blogi pystyyn ja kuvii, mut kyl noi kuvat on iha pepust mun mielest ;(  Meidä olkkari on iha erinäköne livenä kyl hahah...tosiaan en ole mestari kuvaaja mut ajattelin et tänää jatketaan tol olkkarin kuvaamisel, et jos jotenki saisin laajemmalt kuvattua ;) Et ei muuta ku tervetuloa mukkaa :) Ai niin tänään oli postiin saapunu Jotexsin paketti, uudet verhot ja saman sarjan tyynynpäälliset et ne mies menee koht hakee mul :) Kyl noitte tilattuje tavaroide avaamine on sellaist, et oikkee odottaa sitä ku pääsee kurkkii laatikoihin ja nyssäköihi et mitä niis on :) Olen kyl aikast hurahtanu toho netti tilaamiseen, pakko tunnustaa se kyl teil ;) Kun oppis tilaa netist, ni se on liian helppoo et likkaa tost ja tost ja tostaki mä tykkään ja koht olen tilannu 300.- e huhuhu ja ei tosiaan mun talous sitä kestä ;) Varsinki näin kevään kynnyksel sekoo, kun haluu uutta ja uutta tekstiiliä ihania keväisii tyynynpäällisii ja verhoi. Niit mä eniten ostanki ku niil saa helpost muutettua ilmet kotona :) Nyt olkkaris on noi maatuska tyynynpäälliset ja ku mä näin ne kaupas , oli ne pakko ostaa jotenki olen hurahtanu maatuskoihi ;) Mieli tekis ostaa maatuska korvikset ittel, mut olen nähny vain kauhee pikkasia maatuska korviksii ja en ossaa käyttää mini korviksia ;) Jaahas mies lähti hakee kilttinä sitä pakettia mulle ja nyt alan ottaa mestari tason kuvia ( älkää unta nähkö ) :)















Tässä ny sit niit kuvii olkkarist lissää, ku eilisest meni mettää...No kyl nää ainaki mun mielest, paremmalt näyttää ;) Tosiaan tykkään romanttisest sisustamisest mut en kumminkkaa liiast tavarast, omas kotoo ja et mahtuu vähä pyörähtääkki ;) Mies tuli paketin kans ja koht pitäis niit verhoi kokeilla ikkunaa tai paremminki yht verhoo, kyl sen jo siit näkee sopiiks ollenka ;) Hei taas ja kiva kun poikkesit :)

10 kommenttia:

  1. No pitkästä aikaa!
    Kivalta näyttää koti, mutta enpä kyllä muuta olettanutkaan:)
    Pistäs lisää kuvia vielä,on tarkoitus nimittäin tehdä pientä pintaremppaa tässä kevään mittaan ja tekis mieli vähän varastaa ideoita.

    -Minna-

    VastaaPoista
  2. Onnea uudelle blogille ♥
    Oi että, teillä on kyllä ihanan näköistä - innolla jään odottelemaan uusia kuvia :)

    VastaaPoista
  3. Kiitoksia kommentoijille :) Juu kyl mä täs lisäilen sit eri huoneist pikku hiljaa ;) Ajettelin ens kattoo mimmost vastaan ottoa saan, et pitääkö heti lopettaa blogin pito ;)Kiva ku tykkäätte ja tervetuloa uudelleen :)Tosiaan ilman miestäni täst hommast ei tulis mittää, ku en ossaa laittaa näit kuvii tänne mut onneks hän on kiltti tapaus :)

    VastaaPoista
  4. Onnea uudelle ihanalle blogille!! Mä taas ihailen tuota sun mahtavaa murretta... se on ihan parasta :D
    Sun laukku alkaa olla vihdoin ja viimein pian valmis!
    Laittelen sitten sähköpostia. Mutta ihanaa, kun innostuit bloggailemaan - minä ainakin jään seuraamaan :D

    VastaaPoista
  5. Ihana tuo keinuhevonen ja ihana tuo senkki sen alla! Onnea uudelle blogille :)

    VastaaPoista
  6. onnittelut uuteen blogiin!
    oikeen kivalta näyttää!!

    VastaaPoista
  7. Ellis kiva ku kävit ja tosiaan en ossaa puhuu mul taval, enkä kyl oikke kirjottaakka ku murteel ;) Asuin mont vuot pois täält, mut murre vaa säily ;)Ihanaa kesäks tulee, persoonalline nyssäkkä :)Kiva jos tykkäsit ja tosiaan tervetuloa uudellee:)
    Katariina (kaunis nimi)kun näin sisustus putiikis sen keinuhevose se oli rakkaut ens silmäyksel, mut en raaskinu ostaa sit. No tulin kottii ja kerroin miehel et kuink ihana tavara löysin ...Parin päivän pääst ku mies haki mut töist oli autos takapenkil toi ihana heppa et hän oli sit sen mul ostanu :)on hän kyl omaa luokkaansa :)etsin tommost matalaa tummaa vitriinii ja mielummi vanhaa ja sit löysinki sen tori. fi ja viel iha meijä lähelt . Kiva ku kävit ja tervetuloa uudestaa :) sul on kaunis koti :)

    VastaaPoista
  8. Kiva maikku, ku pääsit käymään ja tervetuloa uudestaan :)

    VastaaPoista
  9. Täällä vastavierailulla kiitos käynnistäsi blogissani.
    Mistäpäin olet ?tuosta murteesta voisi päätellä että Satakunnasta??
    Kivannäköistä teillä..

    VastaaPoista
  10. Hei, taas :)
    Olen varsinaissuomest ja tosiaa murre on kyl vahva ;) ens mietinki et pitääk mu kirjottaa blogiini ns. normaalist mut ajattelin et kirjotan ny näin ku kerran puhunki näin ja on iso osa kumminki persoonaani ;)Kiitos kehuist ja tervetuloa uudestaan :)

    VastaaPoista